Altea 3 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Altea 3 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Altea 3

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 April 2018 | Spanje, Altea

dag 14 wo 11-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 16°C
Vandaag toch weer een dag waarbij je maar beter binnen kon blijven zitten.
Gisteravond ging het echt te keer hier, regen, harde wind. De vuilnisbakken rolden over de camping. Op een gegeven moment begon Lilian spontaan te zingen: “Hoor de wind waait door de bomen . . .” Het moet niet gekker worden. Van de opwarming van de aarde is hier niets te merken. Ik hoop dat over een tijdje, als we weer naar huis gaan, het ook in Nederland nog een beetje goed weer is.
Vanmiddag een wandelingetje gemaakt, maar zoals je op de foto kunt zien, 12°C en niemand te bekennen op de wandelboulevard.
De zonnige frisse groeten vanuit Spanje

• 12 April 2018 - 17:23

Jeannet:

Troost je, ook hier de laatste dagen erg bewolkt, en een enkele druppel regen.
    Maar , zoals ik vanmorgen al tegen Henk zei; Heerlijk nakijkweer.
    De 3e klassers moeten dit jaar al eindexamen doen in het beroepsgerichte vak en ook schoolexamens.
    Deze week is het 4e schoolexamen en aangezien ik 45 leerlingen heb, dus veel nakijkwerk.

Wat het nakijken betreft ben ik nu weer helemaal bijgewerkt. Morgen de laatste 15.

Etiënne zei me optimistisch dat hij dacht dat we het zwembad wel kunnen gebruiken, maar als ik jullie verslagen zo lees, kunnen we beter dikke kleding meenemen.

• 13 April 2018 - 01:06

Lilian:

Jeannet, het weer wordt hier ook beter!

• 16 April 2018 - 23:36

Etienne:

Altea deze week overdag 22 gr. En volle bak zon. Dus het zwembadwater zal wel 20 gr zijn. Zwemmen moet te doen zijn, als je je goed met vasoline insmeert.