Altea 4 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Altea 4 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Altea 4

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

20 April 2018 | Spanje, Altea

dag 15 do 12-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 18°C
Vandaag een mooie dag met veel zon, dus niets gedaan.

dag 16 vr 13-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 18°C
Langs het strand naar Altea centrum, Lilian per fiets en Jos te voet.
Lekker op een terras gezeten en in m’n beste Spaans bestel ik “Uno Cappuccino, e uno café con leche” en in onvervalst Brabants antwoordt de ober: “mimmelk”.
Later nog een wijntje gedronken en daarna een leuk restaurantje opgezocht. Daar hebben we samen twee grote Cordon Blue’s weggewerkt, een hele kluif.
Met een tevreden gevoel weer terug naar de camper.
Onze eerste kleinzoon, Jeroen, slaagt voor z’n rijbewijs, in een keer!

dag 17 za 14-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 17°C
De belangrijkste gebeurtenis van vandaag: onze buurvrouw trakteert ons op elk een pannenkoek, dat maakt meteen de hele vakantie goed.

dag 18 zo 15-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 19°C
Zondag, dus Lilian naar de markt. Daar zijn mooie tafellakens te koop in de ongebruikelijke maat 180 x 180 cm en dat is juist wat Wanda nodig heeft. Lilian maakt enkele foto’s, zodat Wanda thuis kan kiezen, een soort internetshoppen. Dat mooie tafellaken zou vandaag in Merselo goed van pas zijn gekomen voor een gezellig gedekte tafel, Jasper heeft ervoor gekozen om gevormd te worden en dat feest is vandaag.

dag 19 ma 16-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 21°C
Behalve dat het warm is, is er helemaal niets gebeurd!

dag 20 di 17-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 20°C
‘s Middags een pizza gehaald en in onze oven gebakken. Heerlijk buiten gegeten.

dag 21 wo 18-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 22°C
Zoals je kunt lezen maken we ons hier niet druk en genieten we van de rust. Lekker lopen over de prachtige wandelboulevard langs de zee en op tijd het natje en het droogje.

dag 22 do 19-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 23°C
Gelukkig is het hier niet zo warm als in Venray. Het is toch vreemd, de natuur is wel in de war. Het weer is nu prima, het is goed vol te houden tussen al die (voornamelijk Nederlandse) pensionado’s.
Vanmiddag komt Jeannet, de zus van Lilian, met haar vriend Henk naar Altea en zij logeren in Altea Hills. Rond 17:00 u met hen afgesproken, dan komen ze lekker barbecueënen op de camping. Heel gezellig.
En wie bleef er weer met de afwas zitten???
Juist ja, Jos natuurlijk.

dag 23 vr 20-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 22°C
Rustige dag met als hoofdactiviteit een stokbrood halen.

• 20 April 2018 - 20:39

Wanda:

Het lijkt erop dat jullie het mediterrane tempo hebben overgenomen. Heerlijk geniet ervan

• 22 April 2018 - 13:59

Gerda Berkhof:

Hoi Lilian en Jos

Het gaat jullie goed zo te zien. Weet je dat ik een ding niet snap, waar is die andere voet op de foto.? Overigens mooi tafel kleed. Gefeliciteerd met Jasper, op deze bijzondere en mooie dag Jammer dat je er niet bij bent. Hier gaat alles zijn gangetje. Druk bezig op het Doevenbosch en Diaconie. Mijn schoonzoon is van de week 49 geworden, en mijn kleindochter word donderdag 10.Zij vieren het volgende week zaterdag, anders blijven ze ook feesten. Vanmiddag ga ik weer naar het Hospise,en die hebben 12 mei ook open dag, waar ik ook voor ingezet ben. Zo de aanmeldingen zijn word het druk. Ik zou 25 mei naar Lourdes gaan, maar dat ging niet door vanwege te weinig deelname. Heb een andere reis de 26,e kunnen boeken, bij een ander gelukkig. Was teleur gesteld, omdat ik me er op verheugd had die dag daar te zijn, omdat wij de 30,e mei 50 jaar getrouwd zouden zijn,en ik dat een bijzondere dag voor mij vond. Ik ben er dus nu toch wat erg fijn zal zijn. Zo nu weten jullie weer een beetje van hier. Wens je nog een hele fijne tijd samen, en tot horen. Veel liefs van mij Gerda

• 27 April 2018 - 19:00

Jeannet:

Haha, ik krijg gelijk, van mn zoon nb, commentaar, hoe wij het durven om jullie met de afwas te laten zitten.
    We weten wel beter he.
    Maar de gezamelijke etentjes, vooral met het " keezen" daarna is gezellig.