Altea 6 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Altea 6 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Altea 6

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

07 Mei 2018 | Spanje, Altea

dag 32 zo 29-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 19°C
Een rustige campingdag. ’s Middags komen Jeannet en Henk wat reisgoederen brengen die wij voor hen mee naar Nederland nemen. Ze hebben dan minder bagage in het vliegtuig.
En voor ons geeft dat een fijn gevoel: wij en Jeannet haar spullen op vakantie!

dag 33 ma 30-apr-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 20°C
Maandag wasdag, en flink inkopen doen. Morgen gaan we aan onze terugreis beginnen.

dag 34 di 01-mei-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 18°C
Onze terugreis nog even uitgesteld, omdat in Noord Spanje veel regen en onweer is voorspeld.
Jos wilde stokbrood halen, maar het bleek dat alle winkels gesloten waren vanwege de 1 mei viering. Lilian gebeld: begin maar alvast brood af te bakken.

dag 35 wo 02-mei-2018 Camping Cap Blanch Altea 0 km 21°C
Vandaag de laatste mogelijkheid aangegrepen om nog een keer naar Benidorm te gaan. We zijn er niet zeker van dat Lilian zo’n dag lopen vol kan houden, maar we wagen het erop.
Rond 10:00 u. lopen we naar de bushalte nabij de camping.
In Benidorm stappen we uit aan het begin van de toeristische Avenida del Mediterràneo. Eerst naar een terrasje aan het strand.
Daarna lopen we de hele Mediterraneo af tot in het oude Benidorm. Daar zoeken we de tapasbarretjes op en genieten van de Spaanse culinaire kunsten. We pakken de bus weer terug naar Albir en op de camping aangekomen heeft Lilian het wel gehad.
Ruim 10.000 stappen gezet die dag, zo vertelt de telefoon, een mega prestatie voor Lilian!!!

• 11 Mei 2018 - 10:21

Jeannet:

Wat fijn dat jullie mijn spulletjes niet willen blootstellen aan regen in Noord Spanje, al liggen ze dan wel in een droge camper.

Wat Benidorm betreft, ik herinner me dat daar niet alles vlak is, het is ook nogal een berg op, berg af of trap op, trap af. Dus zeke een hele prestatie, zeker voor Lilian. Goed aan de conditie gewerkt!!