Camping “L’Albera” Capmany - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Camping “L’Albera” Capmany - Reisverslag uit Capmany, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Camping “L’Albera” Capmany

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

01 Juni 2017 | Spanje, Capmany

dag 40 ma 29-mei-2017 Peñíscola – “L’Albera” te Capmany 365 km 25 °C
We betalen € 84,- losgeld voor 7 dagen en rijden om 11:00 u de poort uit.
Weldra rijden we op de AutoPista 7. Dat rijdt zeer comfortabel en het schiet op.
Rond 16:10 u verlaten we de snelweg. Op de provinciale weg is meteen meer bedrijvigheid, er staan mooie dames in bikini langs de weg, het is tenslotte 31 °C. Zou hier een zwembad in de buurt zijn? Maar Lilian zegt dat ik ze met rust moet laten, die zijn aan het werk!
Om 16:30 u staan we op onze plek op de zeer rustige boscamping.
We besluiten niet meer zelf te koken en een restaurantje in het nabij gelegen dorpje Capmany te gaan zoeken. Twintig minuten lopen down hill. En uiteindelijk vinden we zelfs een restaurant, helaas vandaag gesloten! Er is helemaal niets open en ook niemand te zien. Ten einde raad lopen we weer 30 minuten up hill terug naar de camping, waar we zelf maar een 4 sterren maaltijd in elkaar hebben geflanst.

• 03 Juni 2017 - 14:35

Berkhof:

Veel te heet Jos voor jou die dames. En Lilian lachen jò.