Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 3 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 3 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 3

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 Mei 2017 | Spanje, Peñíscola

dag 37 vr 26-mei-2017 0 km 27 °C
In het kader van de Giro d'Italia stond er vandaag hier ook een tijdrit op het programma, lengte 12 km. De Lidl ,in het aangrenzende dorp Benicarlo, was het keerpunt. Als extra moeilijkheid waren wij verplicht met een volle boodschappentas terug te fietsen. Om Tom Dumoulin niet in verlegenheid te brengen zijn we op de terugweg plots afgestapt, nee niet om onze darmen te legen, maar voor een kop koffie. Dankzij de elektrische ondersteuning was onze tijd ruim voldoende. Bij het opruimen van de boodschappen bleken we twee beschimmelde broden te hebben gekocht, die konden we meteen in de container gooien.
Dan morgen maar even naar de Mercadona hier in de buurt.

dag 38 za 27-mei-2017 0 km 28 °C
De camping beschikt over een mooi zwembad, maar tot nu heb ik daar alleen enkele kinderen in gezien.
Lilian heeft even vers brood gehaald, verder is er hier niets gebeurd.

dag 39 zo 28-mei-2017 0 km 26 °C
Morgen gaan we verkassen, want ik zie dat het in Venray maandag 10 °C warmer wordt dan hier in noord Spanje, het moet niet gekker worden!
We hebben een camping uitgezocht net voor de Franse grens, zo’n 360 km.
Daar denken we een dag te blijven, om daarna naar de Ardèche te rijden.

• 29 Mei 2017 - 08:59

Henk:

ha leuke

ten aanzien van de beschimmelde broden op markplaats staat een blinde geleidehond te koop let wel op hij is stukken duurde dan een hond die wel kan zien ,mooi beest met op de rug zo,n beugel waar je hem mee kunt sturen .

dat jullie naar Venray komen voor de zon ! ik had vroeger een tante ,lucifer hebbe haar ziel, die ging altijd naar Spanje die zei altijd s,morgens zonne ,s,midags zonne en s,avonds zonne en daarbij gaf ze met haar handen c,a 30cm aan

rij veilig welkom thuis en denk aan de paella groet Toos en henk

• 29 Mei 2017 - 09:21

Gerda:

O heerlijk zo jullie het doen. Ja inderdaad is het hier ook warm en zou het vandaag 35 gr worden. Doen we dus ook niet veel met benauwd erbij zoals het hier werkelijk gaat.a.s. Woensdag is de laatste dansles met hapjes, je weet wel ieder van ons maakt wat. Ik maak een Lourdes hapje hm. Dat was een rolletje ham paturain erwtjes met worteltjes gegarneerd op wat sla. Ik vond het heerlijk daar als voorafje, hoop dat zij dat ook vinden.We zien wel. Moet van de week naar de gynocoloog,omdat ik weer het terug had waar ik 10 januari voor geopereerd ben,en naar de rug specialist, want het word wel erg met de pijn. Weet niet wat het zal worden.Groetjes van mij en veel liefs voor jullie.Gerda