Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 2 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 2 - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Camping “Los Pinos”, in Peñíscola 2

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Mei 2017 | Spanje, Peñíscola

dag 34 di 23-mei-2017 0 km 27 °C
Heerlijk rustig geslapen. De fietsen uit de ‘garage’ gehaald en op aanwijzen van een buurman naar het centrum van Peñíscola gereden. Het stadje is groter dan we dachten, het heeft een heel lange boulevard langs het strand. Het VVV kantoor was ons eerste doel, Lilian wil altijd een stadsplattegrond hebben.
We konden de toerist information maar niet vinden, toch maar even gevraagd waar het was en wat denk je, we stonden op de stoep! Niet erg opvallend dat gebouwtje. Jos bleef bij de fietsen en Lilian sjeesde naar binnen.
Van al dat fietsen over de boulevard krijg echt wel dorst, dus een terrasje opgezocht. Lekkere paella gegeten en via een binnenpaadje (volgens de kaart van Lilian) weer terug naar de camping.

dag 35 wo 24-mei-2017 0 km 26 °C
De camping ligt een beetje afgelegen, weg van de toeristische drukte. We genieten vandaag van die serene rust hier. ’s Middags gaan we nog even boodschappen halen. Een km hier vandaan staat een prachtige grote supermarkt, de “Mercadona”, waar we met volle fietstassen vandaan komen.

dag 36 do 25-mei-2017 0 km 28 °C
Ook nu hadden weer vrij i.v.m. de hitte. De enige opwinding van vandaag kwam plotseling zelf aangelopen: een enquêtrice van de Europese campingspecialist ACSI.
Na het beantwoorden van een aantal vragen kregen we van haar een balpen, een groene, dat maakt zo’n dag in een klap goed!
Nog net voor het journaal hadden we samen de barbecuemaaltijd op tafel.

• 26 Mei 2017 - 01:13

Toos En Henk:

wij missen de foto van die groene pen ,wat heet ;een kinderhand is gauw gevuld ( wij schrijven dit niet uit jaloezie ) en wat zijn jullie masochisten om iedere keer weer een foto van jullie paella te sturen ,met zo,n vrienden heb je ook geen vijanden nodig .
    voor het geval jullie nu aanbieden om weer een keer paella voor ons te maken ,liefs in Venray, zijn wij eventueel bereid jullie nog een fijne vakantie te wensen met stralend mooi weer . rij en vrij voorzichtig

groetjes uit Venlo

• 28 Mei 2017 - 17:54

Corrine:

In het plaatsje Peniscola is toch ook een camping?