Camping "Los Pinos" Peñíscola - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Camping "Los Pinos" Peñíscola - Reisverslag uit Peñíscola, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Camping "Los Pinos" Peñíscola

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

22 Mei 2017 | Spanje, Peñíscola

dag 33 ma 22-mei-2017 284 km 25 °C
Om 11:30 u eindelijk weg, o nee, nog even de ramen wassen. Om 11:45 u rijden we Albir uit.
We hadden er voor gekozen om nu eens niet de tolweg te nemen, maar de prachtige kustweg. Dwars door Altea, langs Calpe en na ongeveer 45 minuten rijden we door de hoofdstraat van Benissa. Het is gezellig rijden, maar het schiet niet op: als we zo doorrijden komen we vanavond niet op onze bestemming aan. Dus geven we “Miep Garmin” de opdracht om direct toch maar de Autopista op te zoeken. Vrij snel rijden we op de tolweg, de cruise control aan en Miep zegt “rij 101 km op de Ap-7”.
In de omgeving van Valencia houdt de tolweg even op, om direct achter Valencia weer te beginnen. Twee keer stoppen we onderweg om even te rusten. Rond 17:00 u draaien we afrit 43 op, twintig minuten later arriveren we op de camping: camping “Los Pinos”, in Peñíscola. We worden hartelijk ontvangen en krijgen een mooie plek.

• 23 Mei 2017 - 11:30

Leo Willems:

hallo Backpackers, (al hoeven jullie niks op de rug mee te nemen )

ik zie dat jullie een verstandig besluit hebben genomen door de kustweg te verlaten. Zelf ook wel eens geprobeerd door het programma "weg v/d snelweg". Dit nabij Rosas , het is mooi met prachtige uitzichten maar het schiet voor geen meter op.
    Jullie indachtig hebben we gisteren maar een fles Sangria aangespannen. En lekker zwoel op ons eigen terras opgedronken. Ja, en we zijn weer terug uit Praag. Geweldige stad ,goeie chauffeur en gids.
    Geniet van jullie verblijf en ik stuur nog even een "passende"" foto.

Groetjes,
    Leo en Jacqueline