Camping "Cap Blanch" Altea 4 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu Camping "Cap Blanch" Altea 4 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

Camping "Cap Blanch" Altea 4

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 Mei 2017 | Spanje, Altea

dag 20 di 09-mei-2017 0 km 26 °C
Het was al enkele dagen eerder aangekondigd: “9 mei worden de bomen gespoten, houd daar rekening mee!” Waarmee, waarvoor of waartegen wordt gespoten, dat werd niet vermeld. Je moest er wel rekening mee houden. Hoe?
Rond 10:00 u werden we wakker van een ronkende tractor. Mannen in witte pakken en een mondmasker op hun hoofd, gewapend met een spuit die aan de tractor verbonden was.
Behoedzaam werd elke boom benaderd om hem vervolgens aan alle kanten de volle laag te geven. “Ze spuiten tegen de muggen” zegt een mede campingbewoner. Ik heb nog geen mug gezien zeg ik, “nee nee die moeten nog komen”. Omdat we mooi tussen 3 bomen staan besluit ik toch om de camper maar even weg te rijden, dan kunnen we meteen het afvalwater lozen. Zo gezegd zo gedaan. Tevens nog even via de wasplaats gereden en daar de camper een beetje afgespoten. Inmiddels zijn de spuiters al weg bij onze standplaats en kan de camper weer op z’n plek. Verder hebben we de hele dag uitgerust van deze enerverende gebeurtenis. Prima weer, voor Lilian heerlijk in zon en voor Jos in de schaduw.

dag 21 wo 10-mei-2017 0 km 24 °C
Geen bijzonderheden vandaag. Bij de receptie nog voor twaalf dagen bijgetekend, de muggen komen toch niet.
Daarna willen we nog een tijdje in Frankrijk in de Ardèche rondzwerven op de plekjes waar we indertijd met de camper zijn geweest. Dan moet het weer daar ook goed zijn.

dag 22 do 11-mei-2017 0 km 25 °C
Een rustige dag, een wandeling gemaakt langs het strand.
Lekker barbecueën en verschrikkelijk laat naar bed, het was na drieën.

dag 23 vr 12-mei-2017 0 km 24 °C
Een vakantiedag opgenomen en dus bij de Chinees gaan eten.

• 13 Mei 2017 - 01:00

Etienne:

Jos,volgens Michiel is er in Altea een bierbrouwerijtje. Op Google gevonden. Het lijkt een winkel, maar als je vraagt of dat hier gebrouwen is, mag je de hele brouwerij zien. Leuk voor een dagexcursie, kun je uitgebreid proeven.

• 13 Mei 2017 - 09:48

Gerda:

Heerlijke tijd voor jullie. Wel laat naar bed, maar wat geeft dat Je moet doen waar je zin in hebt. Morgen vertrek ik met de nzlb.naar Lourdes tot en met vrijdag. Ook ik heb er zin in om een paar dagen weg te zijn. Ik zou zeggen geniet er samen nog heerlijk van. Groetjes.Gerda

• 14 Mei 2017 - 11:52

Jeannet:

Groot gelijk dat jullie nog langer daar blijven. Hier gisteren en eergisteren flinke hoosbuien gehad. Vandaag ziet het er tot nu toe wat beter uit, maar nog lang niet de warmte en behagelijkheid die ik daar heb ervaren. Geniet ervan en laat je vandaag flink door Jos verwennen Liel, hij heeft je zo ver van jullie kids vandaan gereden en het is Moederdag.

• 14 Mei 2017 - 14:14

Lilian:

Jeannet, ik heb je reactie aan Jos voorgelezen, maar ik vrees dat dat niet helpt: ik ben zijn moeder niet, zegt hij! Daar moet ik het dan maar mee doen! Overigens: alle moeders die dit lezen: een fijne moederdag gewenst! En alle niet-moeders: een nog veel fijnere dag!
    We hebben gemerkt dat iedereen die in de voorgaande jaren dit verslag van ons ontving, dit nu automatisch weer krijgt. We krijgen veel reacties, ook per gewone mail. Leuk, bedankt hiervoor. Voor ons is het leuk te horen hoe het met jullie gaat.