"Cap Blanch" Altea 2 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu "Cap Blanch" Altea 2 - Reisverslag uit Altea, Spanje van Jos Linders - WaarBenJij.nu

"Cap Blanch" Altea 2

Door: Jos en Lilian Linders - Termont

Blijf op de hoogte en volg Jos

03 Mei 2017 | Spanje, Altea

dag 12 ma 01-mei-2017 0 km 21 °C
Maandag, wasdag, Lilian heeft de 1 mei traditie echt in ere gehouden en in een keer is alle vuile was schone was geworden. Alhoewel, kun je spreken van ”schone” was?
Dat was dus echt werken op de dag van de arbeid.
Daarna heeft Jos de barbecue vol gas gegeven, Lilian de rauwkost en de sausjes en klaar is weer een meersterren maaltijd.
’s Avonds samen nog een wandelingetje gemaakt, dan kunnen we heerlijk slapen.

dag 13 di 02-mei-2017 0 km 21 °C
Kort voor 09:00 u loopt de wekker af, dat is vroeg voor ons. De reden is een gepland bezoek aan de markt in Altea. Lilian wordt opgehaald door Ella en Jeannet. Jos moet thuis blijven, brood halen en de afwas doen.
Omdat de markt ’s middags sluit, komen de dames rond 02:00 u weer op de camping en schuiven aan aan een openlucht broodmaaltijd met koffie en vruchtensap.
Een geslaagde dag.

• 03 Mei 2017 - 08:26

Jeannet:

Haha, Jos MOET thuisblijven als de dames naar de markt gaan.
    De big smile op je gezicht toen je ons uitzwaaide zei wel wat anders.
    Maar we hebben het gezellig gehad daar en de lunch was heerlijk.

• 03 Mei 2017 - 09:34

Berkhof:

Ja ja ik ben mee gelopen op de markt in Altea,vonden wij altijd een leuke markt. Ik denk dat het bij jullie goed weer is ,als je buiten kan eten. Heerlijk hè en dan te bedenken dat het hier maar geen zomer wil worden, met die regen de laatste dagen. Hoop dat het de volgende week zondag 14 mie het daar beter is in Lourdes, ga daar heen tot vrijdag, maar het is altijd maar afwachten. Lieve groetjes van mij voor jullie twee, en nog een fijne tijd Gerda

• 03 Mei 2017 - 17:40

Anne-lize:

Jos je hebt samen met Toon, de eerste prijs gewonnen in lijn B
    Proficiat